Ensi viikolla, torstaiaamuna, on uusi yritys sosiaalitädillä tulla kyläilemään. Pidän sormet ja varpaat ristissä, että tällä kertaa vierailu toteutuu.
perjantai, 14. marraskuu 2008
perjantai, 14. marraskuu 2008
Tttulikin sitten adoptioblogi. Eli matkalla ollaan Muumilapsen luokse.
Kommentit