Tulipa käytyä lääkärissä, ultrassa. Ei hyvä, ei.

Oikealla puolella kaksi munasolua, 5mm ja 6mm. Vasemmalla yksi munasolu 9mm. Ei riitä mihinkään! Ei tule kuulemma ovulaatiota tässä(kään) kierrossa. Pitäis olla 18mm. Paha, paha ovulaatiohäiriö. Voihan vimpula. :,(

Ensi kierrolla sais taas varailla ultra-aikaa, niin katsotaan. Tosin mä syön jo kahta clomia kerralla, joka kuulemma on aika iso annos alkajaisiksi. Eikä tuon enempää tapahdu. Seuraavaksi voisin saada kuulemma tujuja hormoonilääkkeitä. Kiitos, mutta ei kiitos. Minä en lähde yhtään rankempiin hoitoihin mukaan. Minulla ei kestä pää, eikä kestä kroppa. Voin pahoin monista lääkkeistä. Olen myös superallerginen. Ja lisäksi pelkään lääkärikäyntejä kamalasti, vaikka vain katsottaisiin kurkkuun tai napautettaisiin polveen.

Olen tilannut meille adoptiopaketin. Toivottavasti se tulee ensi viikolla. Aiomme ainakin tutustua siihen. Jatkoa mietitään - pitkään ja hartaasti.