Soitettuani useita puheluita niin kunnallisille kuin yksityisillekin, sain vihdoin vaihdettua sen lääkärin! Kyllä meinas olla tuskaisaa. Joka paikasta sanottiin, että ei onnistu. Aloin olla epätoivoinen. Mutta sitten loppuviimein sain lääkäriajan - hornan kuusesta. Siis mun pitää oikeesti ajella lääkäriin melkein kaksi tuntia! Mutta mitäpä sitä ihminen ei tekisi itsensä ja haaveensa eteen.

Peruin tietty sen toisen lääkärin. Kovasti kyselivät, että varataanko uutta aikaa, mutta sanoin, ettei kiitos juuri nyt. Mihin mä toista aikaa tarttisin. Niin, ja ne siellä tietää, että mä olen "pelkopotilas". Sen olen aina ensimmäisenä kaikille kailottanut, josko osaisivat suhtautua muhun kiltisti. Tosin...eivätpä tunnu osaavan kaikki siltikään. :,(

Tää uuskin lääkäri on mies ja aika iäkäs sellainen. Mutta pidän sormet ja varpaat ristissä, että hän olisi enemmän semmoinen leppoisan lupsakka lääkäri kuin mikään jäyhä jököttäjä. Jännitystä piisaa täs nyt vielä viikon verran, mutta yritän elää sen kanssa ja ajatella välillä jotain muuta.